You are here
Home > Berlinale > Prima zi si primele poze de la Berlin

Prima zi si primele poze de la Berlin

Da, obositoare zi… dupa un drum cu avionul foarte epuizant (mai bine zis trezirea a fost epuizanta… la ora 4,40, avionul plecand la 8,15) am ajuns intr-un final la Berlin.

_mg_9967

Eu la Berlinale Palast dupa ce mi-am luat acreditarea.

Autobuzul 128 ne-a dus pana in Osloer Strasse, dupa care am coborat la metroul subteran, linia U8 cu care am ajuns pana la statia Voltastrasse, unde ne-am cazat la Amadeus Hostel Berlin. Pentru urmatoarele 14 zile, aceasta va fi casa noastra.

Camera este frumoasa, mare, si destul de calduroasa avand in vedere ca afara e un frig de ingheti instant. Bine ca mi-am luat imbracaminte groasa, manusi si caciula…

Dupa ce am dormit cateva ore sa ne revenim dupa calatoria cu avionul (Blue Air), am plecat cu fratele meu sa  e plimbam putin prin oras. I-am aratat si lui Alexanderplatz-ul si a fost impresionat.

Am colindat cateva magazine de DVD-uri, cautand ceva interesant. Ca si anul trecut, m-am ofticat cate filme nemtesti bune am vazut, dar nu au subtitrate in engleza… stiu eu germana, dar nu chiar asa de bine… ceva filme demne de cumparat nu prea am gasit, avand in vedere ca acasa am tot cumparat ce a iesit pe piata.

Am vazut insa colectia Critters la un pret foarte bun (toate cele 4 filme la 14,99 Euro) si cred ca o sa mi-o iau zilele urmatoare (da, stiu… guilty, dar acele creaturi sunt absolut delicioase).

Am pus mana si pe un program al filmelor din cadrul Berlinalei 2009… se anunta filme bune si vedete multe aici.

Maine mai am inca o zi de plimbari, ca de joi incepe nebunia Festivalului 🙂

Ne reauzim maine.

P.S. Bunul nostru prieten CineFan, George, mi-a recomandat ca “daca nu inteleg ce zice vreunul de aici, sa-i zic “Ich bin ein Berliner” si sa zambesc”.

Ca de obicei, George esti plin de recomandari si idei amuzante si geniale. Multumim pentru sustinere si va tinem pumnii la GOPO 😉 Abia astept sa punem in aplicare proiectele discutate cu ceva vreme in urma.

Langa afisul filmului romano-maghiar din competitie, Katalin Varga.

In apropierea EFM Market, la Martin Gropius Bau.

In Mall-ul Arkaden de langa Berlinale Palast.

Fratele meu Cristofor Lazarescu in seara de gala.