You are here
Home > CineFan.ro > Regizorul Paul Negoescu: despre filme si yachting

Regizorul Paul Negoescu: despre filme si yachting

Paul Negoescu s-a nascut pe 5 septembrie 1984 in Bucuresti.  A absolvit Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica  I.L. Caragiale in 2007, iar in prezent este licentiat in regie de film si televiziune si Preparator universitar la UNATC – catedra regie film.

paulnegoescu7

PAUL NEGOESCU.

A lucrat ca asistent de regie la Tertium Non Datur (r. Lucian Pintilie), Dimineata (r. Radu Jude), Alexandra (r. Radu Jude) precum si la diferite spoturi TV regizate de Radu Jude sau Corneliu Porumboiu.

Scurt metrajele sale au castigat multiple premii nationale si internationale:

Examen – Nominalizat la Premiile Gopo 2007 la 2 categorii – Cel mai bun scurt metraj si Tanara Speranta pentru Tudor Aaron Istodor si castigator a 12 premii internationale. A fost selectat in peste 40 festivaluri internationale din lume.
Acasa – Castigator a unei mentiuni speciale a juriului la festivalul international Cinema Corto in Bra 2008 si a unei mentiuni speciale la festivalul Signes de Nuit Paris 2008. A fost selectat in peste 20 festivaluri internationale, printre care cel de la Rotterdam si cel de la Londra.
Radu + Ana – Castigator a 6 premii la festivaluri internationale. A fost selectat la 20 festivaluri internationale.
Tarziu – Selectat la Berlin International Film Festival – Berlinale Shorts 2008 precum si la 10 alte festivaluri internationale. Nominalizat la Premiile Gopo 2008 pentru cel mai bun scurt metraj.
Scurta plimbare cu masina – Selectat la 10 festivaluri internationale, printre care cel de la Slamdance.
Renovare – Selectat la Festivalul International de la Berlin 2009, GoEast Wiesbadem, Sofia, B-EST, NexT. Premiul Robert Bosch pentru Co-Productii.

Miercuri 8 aprilie 2009, regizorul Paul Negoescu s-a aflat la Colegiul Emil Racovita din Iasi, in calitate de invitat in Programul CineFAN din cadrul IIFF – Festivalul International de Film de la Iasi. Programul CineFAN are ca scop realizarea de intalniri ale publicului festivalului IIFF cu tinerii regizori romani si filmele lor si a-i reapropia pe acestia de filmul romanesc.

Iata un interviu exclusiv cu Paul Negoescu, acordat CineFan.ro

paulnegoescu1

PAUL NEGOESCU la interviul acordat CineFan.ro (foto de Marius Vlad).

Emanuel Lazarescu: Cum a fost experienta CineFan pentru tine? Cum ti s-a parut atmosfera din Iasi din aceste zile?
Paul Negoescu
: A fost foarte obisitor, dar a meritat. Obositor pentru ca am plecat din Bucuresti cu noaptea in cap, dupa 4 ore de somn si am condus cu viteza mare pentru a ajunge la conferinta de presa. Apoi au fost multe momente de “bifat”… conferinta de presa, apoi vizionarea filmelor cu elevii, discutia cu ei de dupa. Astazi cursul, interviul. Au fost interviuri si ieri… totul in doar doua zile. Nu stiu cum reuseste Mungiu, cum s-a descurcat dupa Palme d’Or cu atatea interviuri, dar pentru mine, doua zile la Iasi au fost foarte obositoare. Si acum trebuie sa plecam cat mai repede, pentru a ajunge la Bucuresti, ca sa mai si dormim. Dar a meritat suta-n suta pentru ca reactia publicului de ieri a fost foarte buna si au fost foarte interesati de filme. Astazi la fel, desi discutia a durat 2 ore si am vorbit mai mult detalii tehnice, ei au fost foarte atenti. Au mai plecat cativa, e adevarat… si eu as fi plecat (rade), dar poate ca sunt ei mai rigurosi.

Emanuel: Cum ti se pare initiativa noastra, cu programul CineFan?
Paul: Mi se pare clar foarte buna, pentru ca asa cum am mai discutat si noi mai devreme… exista un dezinteres din partea multor tineri din ziua de azi, inclusiv dezinteres din partea studentilor de la UNATC. Simteam ca nu mai exista acel interes care exista atunci cand am fost eu student. Acum vad ca generatia si mai tanara, elevii de liceu sunt foarte interesati de film. Au venit in numar foarte mare, nu ma asteptam. Credeam ca vor fi trei oameni in sala (rade). Au fost ieri cam 150, iar azi au fost cam 100… la un workshop de regie. Daca atatia oameni sunt interesati de regie de film intr-o scoala, lucrul asta inseamna enorm. Si asta ma bucura foarte tare. In plus, au fost foarte multi care au pus intrebari ce demonstrau ca au o cultura cinematografica foarte solida. Cum a fost cel care a intrebat ieri de Elephant. Sau cel care a facut referire la 12 oameni furiosi. Astazi, din nou, cineva s-a referit la Hitchcock. Deci nu exista o incultura generala, asa cum credeam eu. Eu, in liceu nu stiam auzisem de Gus Van Sant. De Hitchcock da, vag.

Emanuel: Deci sa inteleg ca intalnirea cu publicul din Iasi ti-a schimbat putin parerea despre public?
Paul:
Da, si vad ca situatia nu e asa tragica precum credeam. Exista sperante.

paulnegoescu2

PAUL NEGOESCU la interviul acordat CineFan.ro (foto de Marius Vlad).

Emanuel: Am vazut reactia salii la cele trei filme ale tale de ieri. Examen, Radu + Ana si Renovare. Tie iti iese foarte bine comedia. Ai abordat si drama… ce alte genri ti-ar placea sa mai abordezi?
Paul: Nu stiu ce sa zic. Mie mi-ar placea sa fac toate genurile daca as fi in stare. Nu-mi propun sa bifez o arie cat mai larga de genuri de filme. Important este pentru mine sa am in continuare ceva de spus si sa incerc sa fac filme care sa iasa cat mai aproape de ce-mi doresc.

Emanuel: Tin minte ca anul trecut cand am discutat la Berlin, mi-ai spus ceva de un SF. Ai renuntat la idee? Sau ti-au venit altele pentru un SF?
Paul: Nu, nu mi-au venit altele pe partea asta. Atunci aveam doua ganduri – acela de a face un SF care sa vorbesca mai mult despre cinema si despre felul cinematografului de a manipula, si al doilea ambitia de a face un SF romanesc, in scoala, in UNATC. Nu s-a mai facut, desi aveam ambitia asta. SF-ul era un pretext, vroiam sa fac un film de autor care sa spuna ceva dincolo de povestea science-fiction.

Emanuel: Examen, Radu + Ana, Scurta plimbare cu masina, Renovare… Cateva din filmele tale. Cum iti alegi titlurile filmelor?
Paul:
Pai hai sa le luam pe rand, iti spun pentru toate cum le-am ales.
Examen… titlul scenariului se numea Referat la filosofie. Si asa s-a numit pana am montat filmul. Era un titlu provizoriu pe care eram sigur ca n-am sa-l folosesc, si stateam atunci cu bunul meu prieten Vlad Trandafir, colegul meu, si ne gandeam la diferite nume. Unele erau foarte penibile, dar ne distrau foarte tare (rade). Tin minte o varianta la care am ras foarte mult atunci… era o gluma bineinteles, nu ne gandeam sa punem titlul asta. Ne-am gandit cum ar fi sa se numeasca filmul Ce mult iti mai duc dorul, cand foile-si iau zborul. (rade). Si pana la urma am ajuns la Examen. Desi stiam ca mai exista un film, un lung metraj cu acelasi nume. Mi-am asumat riscul asta, pentru ca era titlul cel mai potrivit. Eu imi aleg titlurile sa fie bisemantice, dar asta era trisemantic. O data pentru ca era examenul meu de regie, apoi era examenul personajului si era si un examen al vietii pentru cele doua personaje.

Pentru urmatorul film, Acasa cred ca nu am avut alte optiuni atunci, asa s-a numit de la inceput. Si e tot un bisemantism. O data ca taximetristul duce fizic acasa clientul, si apoi ca despre asta este filmul: Acasa este unde locuiesti, sau unde te simti acasa?

La Radu + Ana n-am ales eu titlul, l-a ales Simona Ghita, cea cu care am scris scenariul. Sau ea a scris Radu + Ana = Love si eu am zis sa fie numai Radu + Ana. Nu mai stiu exact cum s-a petrecut, dar de la ea a venit titlul pentru ca ne-a placut noua jocul asta… pe el il chema Radu Ana, pe ea Ana Radu si nu stiu exact daca e Radu + Ana numele lui de familie sau Radu + Ana, actrita respectiva. Chiar glumeam o data sa facem o continuare, Ana + Radu si sa fie povestea fetei.

Tarziu… initial se numea Prea tarziu. Pentru ca era prea tarziu pentru ca personajul sa predea stirea in timp util si pe de alta parte era prea tarziu sa innoiasca o prietenie pierduta in liceu. Dar am ales sa se numeasca Tarziu, pentru ca tot asa, mai exista un film Prea tarziu a lui Lucian Pintilie si am zis sa nu mai fur inca o data un titlu al unui alt film romanesc.

Scurta plimbare cu masina a avut mai multe titluri de scenariu. Unul era In masina, altul era Plimbare, altul era Scurta plimbare, titluri de lucru care nu ne multumeau. Pana la urma trebuia sa filmam genericele cat mai repede pentru a-si termina operatorul examenul si am zis sa fie Scurta plimbare cu masina, pentru ca deja alesesem melodia Hai sa iti arat Bucurestiul noaptea si m-am gandit ca este un titlu foarte ironic, ca intr-adevar filmul se petrece doar in masina, e foarte scurt, se termina foarte abrupt… si in continuare mi se pare foarte ironic. Este o scurta plimbare cu masina care nu duce nicaieri.

La Renovare… Am plecat de la o renovare reala cu ideea de a face acest film, cand am descoperit eu ca in timpul unei renovari, egoismul iese mai tare la iveala din oameni, pentru ca fiecare se crede mai important decat celalalt si prioritatile lui sunt mai importante decat ale celuilalt. Si am ales titlul Renovare pentru ca m-am gandit ca toti oamenii in general incearca sa se reinoiasca. Cumparam haine sa aratam mai bine, ne renovam casele sa arate mai bine, sa ducem o viata mai buna, dar relatiile intre oameni raman aceleasi, sau se deterioreaza mai tare. Si de aia am ales titlul asta.

tomacuzin

Afisul filmului Fabulosul destin al lui Toma Cuzin.

Iar legat de Fabulosul destin al lui Toma Cuzin… Cand am hotarat ca vreau sa fac un film cu Bogdan Marhodin, inca inainte de Radu + Ana, mi-am dat seama ca Marhodin rimeaza cu destin si as fi putut face acea parafraza la Le fabuleaux destin d’Amelie Poulain. Am renuntat pana la urma si filmul s-a numit Radu + Ana, dar apoi am ales titlul asta pentru proiectul cu Toma Cuzin, care initial se numea Usa Verde. Aceeasi situatie, Cuzin cu destin rimeaza, si in plus am incercat sa fie un omagiu la Jean-Pierre Jeunet, un film plin de efecte vizuale, trucuri ca sa spun asa. 

Emanuel: Cum l-ai gasit pe Bogdan Marhodin pentru Radu + Ana?
Paul:
El a jucat un rol secundar la filmul lui Pintilie, Tertium non datur, unde eu am fost asistent de regie. Si el n-a avut – cred – ca nici o replica in filmul ala. Trebuia doar sa stea la masa si sa zambeasca. Atunci l-am cunoscut, ne-am imprietenit. Am vazut cum e el. Nu-mi venea sa cred ca un om atat de inocent poate sa traiasca in lumea asta si tin minte si acum o faza foarte amuzanta de la filmari. O scena din Tertium non datur in care Sorin Leoveanu avea un moment foarte greu. Si Pintilie a tras si multe duble, cum ii sta in caracter, si exact cand era bine, a inceput Bogdan Marhodin sa rada in hohote, nu stiu de ce, n-a inteles nimeni de ce, iar Sorin Leoveanu s-a enervat foarte tare, pentru ca in sfarsit cand ii iesise bine, Marhodin a stricat dubla. Atunci am zis: clar, asta e un personaj!

paulnegoescu3

PAUL NEGOESCU la filmarile pentru Renovare.

Emanuel: Cum a reactionat Toma Cuzin la ideea asta… numele din viata reala sa dea numele filmului?
Paul: Cred ca l-a amuzat. Mai ales ca pe el nu-l cheama Toma Cuzin, ci Cuzin Toma. Toma e numele de familie. Dar acum o data cu filmul asta, toata lumea ii zice Toma Cuzin. Dar si eu am aflat asta tocmai in timpul filmului. Pentru ca tot ii spuneam Toma, si mi-a spus ca numele lui de fapt e Cuzin, iar Toma e numele de familie. Cred ca l-a flatat titlul filmului pana la urma. Multa lume credea ca e vorba de un documentar despre el (rade).

Emanuel: Cand am discutat mai devreme, mi-ai spus ca ai o idee de a face o Gala a Filmului Independent. Ce-mi poti spune despre asta?
Paul: In primul rand, eu impreuna cu niste prietene am format o asociatie care se numeste izbitor de asemanator cu asociatia voastra, Asociatia Romana a Filmului Independent, iar a voastra se numeste Asociatia Romana de Film Independent, prin care ne-am propus niste lucruri. Unul din ele era initierea Festivalului International de Film Timishort la Timisoara, pe care o sa-l organizam in mai 2009, am intrat deja in focuri cu el. Si altul era organizarea unei Gale a Filmului Independent. Sa zicem cum exista Gopo in Romania, echivalentul Oscarului, asa sa existe si niste premii care sa sprijine filmul independent, cum exista si in alte tari, British Independent Film Awards sau American Independent Film Awards. Pentru ca productia de film independent e scazuta momentan, dar are potential destul de mare. Daca stam sa ne gandim, in ultimii ani, tot mai multe filme independente au avut succes: A fost sau n-a fost?, un film 100% independent facut din investitii private, personale. Acum ca o paranteza, in Romania, film independent inseamna altceva fata de ce inseamna in alte tari, America de exemplu, in care film independent inseamna independent de Hollywood, iar la noi independent inseamna sa nu fie finantat de stat, de CNC. Revenind, A fost sau n-a fost? poate fi considerat ca un film neindependent in alte tari. Un investitor a investit niste bani pe care si i-a recuperat. Dar pot sa garantez ca Porumboiu cand a facut filmul nu a avut un interes comercial in facerea filmului, ci scopul lui era sa faca unui film de autor. Daca i se intorc sau nu banii… nu cred ca a contat foarte mult. Si asa, incepand cu A fost sau n-a fost?, continuand cu Pescuit sportiv, un  film care a fost la Venetia, si castiga premii dupa premii, Elevator, alt film independent care a captat atentia publicului. Si exista in continuare filme independente: Francesca al lui Bobby Paunescu, Pac! Esti mort! al lui Dan Chisu… am vazut de curand alt film independent romanesc care inca nu are titlu, al lui Ana Szel si Anita Lungu si pot spune ca lucrurile incep sa se miste. Asta ca sa nu mai vorbesc de scurt metraje, unde lucrurile stau ceva mai bine. Eu am regizat un film independent, Acasa care e facut din eforturile personale ale echipei, dintr-o pelicula pe care am primit-o si din ajutorul si productia Hi Film – casa Adei Solomon. Cu banii investiti de ea, fara implicarea CNC. Cu multi oameni care au lucrat gratis. Alexandra lui Radu Jude, film independent. Ca sa nu mai zic si de Marilena de la P7, un caz celebru, si asa mai departe… Remarcati ca toate trei sunt produse de Hi Film, si la fel ei au mai produs Networking Friday, tot independent al lui Razvan Radulescu si cred ca au mai fost… Catalin Leescu care a facut cateva filme idependente…

paulnegoescu-renovare

PAUL NEGOESCU la filmarile pentru Renovare.

Emanuel: Deci lucrurile incep sa se miste…
Paul: Da, la scurt metraj chiar e si mult mai simplu, dar au inceput sa se miste si la lung metraj. Anul acesta asteptam 2-3 filme independente… e excelent. Evident, nu putem face aceasta Gala anual, pentru ca nu exita atatea filme independente bune anual. Chiar si la Gopo e greu sa alegi an de an cateva filme pentru nominalizari, daramite in cazul nostru. Dar o data la 3 ani, sau chiar 2 ani se poate face.

Emanuel: Ai spus mai devreme despre Timishort. Spune-mi cate ceva despre acest proiect si zi-mi ce filme vom putea vedea la Timisoara in luna mai.
Paul: Pai a aparut printr-o coincidenta cand am fost anul trecut la Berlin, am cunoscut-o pe Andreea Dinca, referent la ICR Berlin, ea fiind originara din Timisoara. Ne-am intalnit, ne-am imprietenit si ea a venit la un moment dat in Bucuresti. Ne-am intalnit la o cafea, mai multi, practic echipa care a fost la Berlin, si ea ne-a spus ca in Timisoara nu prea exista evenimente de acest fel, festivaluri, evenimente cinematografice si ca ar vrea sa organizeze o proiectie de scurt metraje care sa ajunga si la publicul timisoarean, pentru ca merita. Si m-am gandit, de ce nu facem un festival de film in Timisoara… mie imi venise in minte un joc de cuvinte de care eram foarte mandru… Timisoara Short Film Festival si a iesit Timishort Film Festival… Pentru ca tot avem un titlu care se potriveste atat de bine. Am zis sa facem un festival, pentru ca eu chiar ma gandeam la Timisoara ca este al doilea sau al treilea oras mare al tarii dupa Bucuresti, este un centru universitar enorm, un centru cultural puternic. E un oras placut. Iti place sa pierzi timpul si sa te plimbi pe strazi. Dupa am aplicat la CNC, ne-au dat niste bani, deocamdata doar astia ii avem sa facem festivalul. Ne-a mai ajutat Institutul Cultural Roman, Grupul Rotaract, RCS / RDS, si alte cateva firme si institutii care ne-au ajutat sa ne completam bugetul. Avem putin bani, dar mult entuziasm si vrem sa facem cu putinii bani pe care ii avem o editie decenta care sa stea in picioare. Avem o selectie de filme foarte bune, de care sunt foarte mandru. Am terminat de curand selectia. Avem 16 filme, 2 filme romanesti in premiera mondiala, unul este Cealalta fiica de Stefan Muneanu care este student in anul IV la UNATC, un film care nu a fost dat la CineMAiubit din motive de cenzura a scolii. Si Inainte si dupa al lui Andrei Cohn, debutul lui in scurt metraj. In afara de astea, avem 10 premiere nationale, iar Festivalul Next a premiat doua filme care erau si in selectia noastra, si a trebuit sa le dam la o parte, chiar daca sunt filme foarte bune, pentru faptul ca au luat premiu deja la NexT si ar fi fost ciudat sa ia premiu si la noi, asa ca le-am inlocuit cu alte doua filme.

paulnegoescu4

PAUL NEGOESCU la yachting (foto arhiva personala Paul Negoescu).

Emanuel: Mi-ai spus ca esti pasionat de yachting. Spune-mi cate ceva despre acest sport… ai fost in competitii? E un hobby?
Paul:
Pai a pornit nu neaparat ca un hobby, dar ca o curiozitate, pentru ca la 9 ani cand m-am apucat de sportul asta nu stiam ce inseamna yachting. Cand eram mic, m-am dus la multe sporturi, la care eram un anti-talent desavarsit. Am incercat patinaj, tenis, inot, fotbal, scrima, baschet, karate… le-am incercat pe toate… nu ma pricepeam la nimic. Si sora mea, care este mai mare decat mine, s-a inscris la un club de yachting, si a ajuns acolo pentru ca tatal meu avea o colega de birou al carui tata era antrenor de yachting. Si sora mea a ajuns acolo si imi tot povestea, ca a ajuns sa se dea cu barca, ca au mers pana la o insula si inapoi, si i-a placut si au facut un concurs cu ceilalti membri din club… cine ajunge cel mai repede la insula… si ca i-a batut. Si eu nu reuseam sa vizualizez ce inseamna asta… cum i-a batut, cum arata o barca, cum sta ea in barca… Si m-am dus s-o vad la un antrenament si m-am cocotat intr-un copac de pe malul Herastraului, ea stia ca sunt acolo ca mersesem impreuna si m-am cocotat acolo mai mult ca sa nu-i stau in drum. Am stat o zi intreaga in copac si m-am uitat la ce a facut pe mal. Cum si-a pregatit barca, cum s-a dus pe apa.. si la sfarsit eram foarte entuziasmat de ce facea, si antrenorul ei m-a vazut ca sunt interesat, si m-a intrebat daca vreau sa vin. Eu am spus un “da” foarte entuziasmat, si tin minte ca era duminica, iar antrenamentele se faceau in fiecare zi, mai putin lunea. Si m-a chemat marti. Si am stat ziua aia de luni, n-am fost om, ca abia asteptam sa vina ziua de marti. Si am inceput asa, ca un copil care face un sport, mi-a placut, ma tot duceam, am crescut, am inceput sa ma mai pricep un pic, am participat la concursuri, am ajuns in “plutonul fruntas” ca sa spun asa. La primul campionat national am iesit pe locul 17 din 56 de barci. Practicam sportul atunci de un an, si aveam 10 ani. Si a inceput sa-mi placa, am perseverat. Am ajuns vice-campion national la juniori, am participat la concursuri in strainatate, apoi am fost vice-campion national la seniori, am ratat titlul in ultima etapa, la mustata. Si te prinde “drogul asta”. Si abia astepti sa se incalzeasca vremea sa poti iesi iar pe apa.

paulnegoescu5

PAUL NEGOESCU la yachting (foto arhiva personala Paul Negoescu).

Emanuel: Te-ai gandit sa faci un film pe tema asta, avand in vedere ca iti place atat de mult?
Paul: Da, am si facut la un moment dat un fel de videoclip la un concurs de catamarane, videoclip pe care clubul nostru vroia sa-l foloseasca in scopuri de PR, sa vada sponsorii ce ocazie au sa investeasca in yachting. Si a fost destul de dragut. Mi-am dorit sa fac un documentar la un moment dat, chiar imi construisem o carcasa din Plexiglas transparent, in care sa inchid camera cu scoci, pentru a putea filma si din apa. Dar nu mai stiu de ce n-am mai facut asta… lenea poate sau poate faptul ca n-aveam o idee foarte clara in cap… Acum pot sa spun ca scriu un scenariu care are legatura cu yachtingul, dar nu se vede deloc, pentru ca se petrece intr-o camera. E o sedinta a Biroului Federal al Federatiei Romane Yachting. Singurul moment in care exista ocazia sa se vada barcile este un moment in care membrii Biroului Federal, care discuta in acea sala de sedinta, se uita pe un monitor, pe youtube, la un filmulet de la ceremonia de premiere de la Campionatul National. Totul este filmat pe mal, se vede podiumul de premiere si se vede intr-un colt o barca. Este intr-un fel ironic, sa fie un film care sa aiba subiect yachtingul si sa nu se vada nici o barca, decat pe youtube, un coltisor. Ma amuza foarte tare ideea asta. Probabil spectatorii vor fi foarte enervati (rade).

paulnegoescu6

PAUL NEGOESCU la yachting (foto arhiva personala Paul Negoescu).

Emanuel: Deci urmatorul proiect sa inteleg ca este acest lung metraj?
Paul: Este unul dintre proiecte, nu stiu daca este chiar urmatorul, sau viitorul. Am avut mult proiecte viitoare care nu s-au realizat, asa ca nu stiu. Poate peste o saptamana imi trece (rade). Am avut multe proiecte care “mi-au trecut”, cum a fost si SF-ul. Atunci cand am vorbit ultima data, era urmatorul proiect, apoi n-a mai fost. Mai am un scenariu de scurt metraj pe care vroiam sa-l fac independent, pe tema relatiei tata-fiu. Este independent, pentru ca am deja pelicula, ramasa de la o alta filmare, am echipa care ma sustine, mai imi trebuie o locatie si niste actori, atata tot.

Emanuel: In final, cateva cuvinte pentru vizitatorii site-ului CineFan.ro…
Paul:
Pentru vizitatorii CineFan.ro: mergeti la film cat mai mult, indiferent ca e film bun sau film prost, mergeti si vedeti-l in sala de cinema. E important sa se stie ca un film se vede in sala de cinema, nu se pirateaza de pe net.

Emanuel: Multumesc
Paul:
Si eu

5 thoughts on “Regizorul Paul Negoescu: despre filme si yachting

  1. L-am gasit la Carturesti Iasi pe Paul foarte deschis si ambitios. Ii doresc multa bafta si spor in viitoarele proiecte.

  2. caut un film pe care l-am vazut cu ceva timp in urma,si nu mai stiu cum ii zice;e vorba de un sot care afla ca sotia are nevoie de un transplant ptr. a supravietui,atrage si omoara o alta femeie pentru as-i salva sotia printr-un transplant de la aceea femeie;dupa care la un timp sotia se insanatoseste(dupa transplant) si sotul afla ca il inseala…. Stiti careva cum ii zice la film?
    dati-mi raspuns pe mail la sebi_2569@yahoo.com

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top